نوشته شده توسط : sanaz

برای طراحی یک سایت، شما نیاز به دانستن مفاهیم و ابزارهای مربوط به طراحی وب دارید. برخی از مفاهیم و ابزارهای اصلی عبارتند از:

- HTML (HyperText Markup Language): زبان استاندارد برای ساختاردهی محتوای یک صفحه وب، مانند عنوان، متن، تصویر، لینک و غیره.

- CS (Cascading Style Sheets): زبان برای طراحی ظاهر یک صفحه وب، مانند رنگ، فونت، حاشیه، فاصله و غیره.

- جاوا اسکریپت(JavaScript): زبان برنامه نویسی برای اضافه کردن رفتار و تعامل به یک صفحه وب، مانند انیمیشن، فرم، منو و غیره.

- PHP (Hypertext Preprocessor): زبان برنامه نویسی سمت سرور برای پردازش داده ها و ایجاد صفحات وب دینامیک، مانند ورود کاربر، نظرات، پایگاه داده و غیره.

- وردپرس (WordPress): یک CMS (سامانه مدیریت محتوا) که به شما اجازه می دهد بدون نیاز به کدنویسی، چگونه یک سایت را با استفاده از قالب ها، افزونه ها و تنظیمات آماده طراحی کنید.

برای یادگیری هر یک از این مفاهیم و ابزارها، شما می توانید از منابع مختلف استفاده کنید. من در پاسخ قبل به شما چند منبع خوب را پیشنهاد دادم. شما همچنین می توانید در سایت های آموزشی مثل w3schools.com, codecademy.com, udemy.com و غیره دوره های رایگان یا پولی را پیدا کنید.روش یادگیری طراحی سایت

برای شروع طراحی یک سایت، شما نیز نیاز به چند ابزار دارید. برخی از ابزارهای لازم عبارتند از:

- متن نویس (Text Editor): یک نرم افزار برای نوشتن کدهای HTML، CSS، جاوا اسکریپت و PHP. برخی از متن نویس های پرطرفدار عبارتند از Notepad++, Sublime Text, Visual Studio Code و غیره.

- مرورگر (Browser): یک نرم افزار برای نمایش صفحات وب که با کدهای HTML، CSS و جاوا اسکريپت ساخته شده‌اند. برخي از مرورگر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های پرطرفدار عبارتند از Google Chrome, Firefox, Safari و غیره.

- سرويس دهنده (Server): یک کامپيوتر يا نرم افزار كه صفحات وب را دريافت كرده و به درخواست كاربران پاسخ مي دهد. بعضي از سرويس دهنده ها عبارتند از Apache, Nginx, IIS و غيره. شما مي توانيد يك سرويس دهنده روي كامپيوتر خود نصب كنيد يا يك سرويس دهنده ريموت را استفاده كنيد.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanaz

تعریف سفر کاری

اول، بسیار مهم است که معنای سفر را بیشتر بررسی کنیم، که به معنای نگاه کردن به تعریف سفر است. به زبان ساده، «سفر» به جابجایی افراد بین مکان‌های جغرافیایی دور اشاره دارد. سفر می تواند به دلایل زیادی رخ دهد، از جمله آرامش و تجدید قوا، اکتشاف، تجارت، و بازدید از افراد دیگر.

سفر ممکن است در داخل یک کشور انجام شود یا ممکن است شامل رفت و آمد بین کشورها باشد. در دوران مدرن، سفر برای تعطیلات یا تعطیلات رایج شده است، که اغلب شامل سفر به نقاط دیگر جهان، بازدید از مکان‌های مهم، توجه به فرهنگ محلی و لذت بردن از سرگرمی‌های محلی است.

اعتقاد بر این است که استفاده مدرن از کلمه سفر به قرن ۱۴ بر می گردد، اگر چه ریشه واقعی آن حتی به قبل از آن نیز باز می گردد. امروزه، سفر را می توان از طریق راه رفتن از یک مکان به مکان دیگر یا با استفاده از وسایل نقلیه، با مثال هایی از جمله ماشین، قطار، تاکسی و هواپیما به دست آورد.

تاریخچه مختصری از صنعت سفر

تاریخچه صنعت سفر را می توان به دوران باستان ردیابی کرد، به این معنی که سفر هزاران سال است که وجود داشته است. در واقع، تمدن‌های یونان و روم باستان، به‌ویژه، افراد ثروتمندتری داشتند که برای تفریح بین مکان‌های مختلف سفر می‌کردند، تقریباً به همان روشی که مردم امروز انجام می‌دهند.

با این اوصاف، اکثر سفرهای اولیه با انگیزه تجارت و جابجایی گروه‌هایی از مردم از یک مکان به مکان دیگر برای طولانی‌مدت بود. نمونه های دیگر سفر با انگیزه اکتشاف و کشف جزایر جدید بود، مانند سفری که منجر به رسیدن کریستف کلمب به آمریکا برای اولین بار شد.

شکل های اولیه سفر اغلب دشوار و بسیار خطرناک تر از سفر امروزی بودند که با پیشرفت تکنولوژی و توسعه وسایل نقلیه به طور قابل توجهی به آن ها کمک شده است.

به عنوان مثال، توسعه سفره ای هوایی تاثیر عمده ای بر صنعت سفره ای مدرن داشته است و به مشتریان اجازه می دهد به سرعت بین کشورها سفر کنند.

معنی حالت های مختلف سفر در صنعت

در بخش‌های زیر، می‌توانید با کاوش در انواع متعدد خدمات حمل‌ونقل موجود، و آنچه که هر کدام برای ارائه به مشتریان دارند، دانش خود را در مورد معنای سفر گسترش دهید.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C

 

معنی سفر با ماشین

سفر با ماشین، به معنای سفر با اتومبیل، به تغییر پویایی حرکت بین مکان‌ها کمک کرده است، به این معنی که سفر برای افراد بیشتری در دسترس است. از طریق استفاده از اتومبیل، افراد و خانواده ها می توانند از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده کنند، مسیر دلخواه خود را انتخاب کنند، برای توقف در طول مسیر برنامه ریزی کنند و تغییراتی در آن برنامه ایجاد کنند.

گذشته از این استفاده از وسایل نقلیه شخصی، یکی از مهم ترین رونده ای سفر در سال های اخیر افزایش خدمات کرایه خودرو بوده است. این خدمات به مسافران اجازه می دهد تا پس از رسیدن به یک مکان جدید به خودرو دسترسی داشته باشند و این امر می تواند به ویژه برای سفره ای خارجی مفید باشد، ارائه سفر سریع به آن مکان از طریق روش های دیگر در حالی که هنوز آزادی مربوط به سفر جاده ای را پس از رسیدن یک مسافر به مقصد ارائه می دهد.

حتی اخیرا، سرویس های کرایه خودرو شروع به ارائه اپلیکیشن موبایل خود کرده اند که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد بدون توجه به اینکه در کجای جهان هستند، به راحتی به یک خودرو دسترسی داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanaz

خواندن یک راه عالی برای ایجاد دایره لغات و دامنه شما هنگام یادگیری زبان انگلیسی است. با این حال، کار کردن روی یک کتاب کامل به زبان دوم ممکن است سخت باشد. هر چند لازم نیست اینطور باشد. با این کتاب‌های آسان خواندنی و انگیزه‌بخش به خود الهام دهید تا انگیزه خود را حفظ کنید.

https://charbzaban.com/

 

1. چیزهای کوچک را عرق نکنید

سطح زبان انگلیسی شما چقدر است؟

در آزمون کوتاه انگلیسی ما شرکت کنید تا متوجه شوید.

روی انجام کارهای مهم تمرکز کنید. اگرچه نویسنده دارای مدرک دکترا است، اما خواندن این مطلب آسان و پر از توصیه های عملی برای افرادی است که احساس می کنند کارهای زیادی برای انجام دادن دارند. ایده آل برای کمک به شما برای تمرکز روی چیزهای مهم زندگی - مانند یادگیری زبان انگلیسی. این کتاب برای دو سال متوالی پرفروش‌ترین کتاب در ایالات متحده بود.

2. ۷ عادت افراد بسیار موثر

یکی دیگر از پرفروش ترین کتاب های خودآموز، در حالی که بسیاری از افراد اصول این کتاب را راهی برای پیشرفت در حرفه خود می دانند، می تواند به همان اندازه برای یادگیری یک زبان کاربرد داشته باشد.

3. راهبی که فراری خود را فروخت

داستان مرد ثروتمندی که وکیلی که حمله قلبی اش به او انگیزه می دهد تا سبک زندگی قدیمی خود را پشت سر بگذارد و به دنبال زندگی رضایت بخش تر باشد، این کتاب یک کتاب پرفروش است که به زبان های مختلف ترجمه شده است. داستان ساده ای دارد و برای کسانی که معتقدند چیزهایی مهمتر از پول وجود دارد خواندنی است.

4. وقتی در مورد دویدن صحبت می کنم در مورد چه چیزی صحبت می کنم؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک نویسنده برتر برای نوشتن کتاب چه می کند؟

در این کتاب درباره نوشتن و دویدن از هاروکی موراکامی یاد کنید.این کتاب از زبان ژاپنی ترجمه شده و بسیار کوتاه است.

5. گتسبی بزرگ

معمولاً وقتی به رمان‌های بزرگ انگلیسی فکر می‌کنیم، به کتاب‌های سنگین طولانی فکر می‌کنیم. اگرچه برخی از آنها کوتاه تر و خواندن آسان تر هستند. گتسبی بزرگ خواندنی ساده است، اما وقتی می‌خواهید درباره آن فکر کنید، داستانی پیچیده است. خواندن یک رمان کلاسیک نیز راهی عالی برای ایجاد انگیزه برای خواندن بیشتر در آینده است.

بنابراین، کدام یک از این کتاب ها قرار است در لیست مطالعه شما قرار بگیرند؟ آیا قبلاً هیچ یک از آنها را خوانده اید؟ آیا کتاب دیگری وجود دارد که فکر می کنید باید در این فهرست قرار بگیرد؟ با استفاده از بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

 آموزش دیکشنری زبان انگلیسی



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()